GOD JUL!!!

Mätt i magen och lycklig över en mysig dag med min familj sitter jag nu i soffan och bara slöar. Nattlinne och filt så att inget trycker på magen som är smockfull med prinskorv, gröt, skinka, vörtbröd och annan smarrig julmat! Mycket bättre än förra årets sjukhusgröt som inte ens med den godaste vilja kan kallas god.
Det har varit härligt att se Kajsas förväntan, hur spännande det var när tomten dök upp i trädgården och lyckan över att det var just precis det där som hon hade skrivit överst på önskelisten som var i största paketet!
Känner mig lyckligt lottad idag!

En riktigt God Jul till er alla!


Kommentarer
Postat av: Katrin

God jul älskade vännen!!

Jag hoppas att du fick en så bra jul man kan få i år.

Kramar katrin

2010-12-25 @ 09:37:10
Postat av: Malin

Tack sötnos! Jag har njutit till fullo av allt! Hoppas att du har haft det lika bra!

Puss!

2010-12-25 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0