Ett tag sedan

Hej!

Nu ligger jag i soffan och varvar ned, har jobbat kväll och då är jag alltid superpigg när jag egentligen ska vara trött.

Tiden har sprungit i väg och jag har inte haft tid att skriva. I helgen firade jag min kommande födelsedag med Anders släktsida. En mycket trevlig kväll, brukar bli det när vi träffas.
Gjorde ju en grej som jag aldrig gör, lagade både huvudrätt och kakan till kaffet utan att ha testat det innan. Som tur var så blev både kyckliggrytan och chokladkolakakan goda! Har en stor bit kaka kvar i kylen, får nog ta med den till jobbet i morgon. Fick så fina presenter och kände mig verkligen uppvaktad.

I går var vi på NIF-uppvisning. Alla Trollhättans gymnaster visade vad de har lärt sig under under terminen. Kajsa var så söt när hon gjorde kullerbyttor och rullade på mattor. Jag var så nervös innan det började men hon var kolugn. När hon kom utgåendes blev jag så där löjligt mammastolt att det nästan kom några tårar. Allt gick bra och efter att ha tittat en stund på de andra åkte vi hem och fikade med mamma.

Veckan bjuder på gympaavslutning och provtagning. Skulle gjort det idag men orkade inte så jag ställde om klockan och somnade om. Fast det är ok, onsdag är inom det bestämda tiden, dvs att jag ska ta prover varannan vecka.

Nu är det dags att borsta tänderna och försöka sova, börjar tidigt i morgon!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0