Vi fick ingen fisk...

Först handlade jag och Kajsa till kvällsmaten.
Hade börjat laga mat, fisk i foliepaket skulle det bli. Fisken halvtinad, morötterna skalade och hyvlade och purjon hackad. När det sedan var dags att lägga allt i foliepaket så insåg jag att vi inte har något smör. Då ORKADE jag inte! Så nu kommer det bli en hälsosam pizza till kvällsmat. Jag har iaf försökt vara en duktig husmor och mamma. Det får bli fisk i morgon istället. Tur att det finns snabbmat ibland!

I morses stod vågen på 45.2, det är sjukt lite. I går på mötet på jobbet fick jag hämta en kudde att sitta på. Det gjorde ont när rumpbenen låg mot stolen. Likadant när vi bilade långt på semestern, ont i rumpan.
Man kanske borde skaffa trosor med inbyggda puchkuddar, sådana som de som inte har någon häck kan köpa för att fylla ut brallan. :-)
Fast näää, jog hoppar nog det!



Abecita Push-up girdle 1280
Bild från http://timarco.se/ som säljer trosorna.

Är tydligen en trend som kommer från kändisar som Beyonce som har avundsvärda kurvor.
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article7462100.ab

I morgon är det ny provtagning, skulle dit i måndags men då var jag på annat sjukhusbesök och idag började jag jobba 7.30 så det fick bli några dagar sent. Hoppas att sänkan har gått ned så att jag inte behöver tänka mer på det!

Nu ska jag röja upp i köket efter "intematlagningen".


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Malin! Nästa gång du behöver en kudde att sitta på kan du få sitta i mitt knä istället XD

2010-08-17 @ 17:48:00
Postat av: Malin

Tack för erbjudandet! Vi kommer ha det riktigt livat på våra möten! Undrar vad nye chefen skulle tänka om jag hoppade upp i ditt knä! :-)

2010-08-17 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0