Utlovad bild

Idag svängde jag in på Konsums parkering för att fotografera soffan jag skrev om tidigare. Konstnären är Lotte Pile. http://www.natverkstan.net/dmk/lotte_pile/index.html

Jag tycker helt ärligt att det är ett av de minst tilltalande konstverk jag sett men å andra sidan så är det väl det som engagerat mig mest den sista tiden i konstvärlden.
Ok om den vore träfärgad som rötterna på ett träd men hudfärgad som den är för man associationer till både det ena och andra. Eller vad tycker ni om soffan?
Hoppas bara att inte kvinnan som gjorde anmälan för ostreklamen åker förbi soffan för då lär hon väl dåna och ringa polisen med en gång.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Håller med om soffan. hur tänkte dom där?

Ska nog föreställa ett garnnystan, men det blev inte så lyckat!

2010-08-25 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0