Trött och förkyld.

Det blev en repris av långsovningen jag gjorde häromdagen. Med skillnaden att jag själv tvingade upp mig ur sängen vid 13.40. A och K är på kusten men jag klarade inte av att åka med idag. Jag ville hemskt gärna men jag måste lyssna på kroppen. När det är stopp så är det stopp.
Jag har redan ångest för morgondagen, kommer bli en lång dag med sjukhusbesök och jobb. Hoppas att jag är piggare i morgon så att jag fixar det. Bita ihop.

Skulle lätt kunna lägga mig och somna om men jag tror att det är en rätt kass idé. Tar med mig en bok ut i växthuset i stället och lägger mig på soffan där. Kaffe och kaka får det nog bli med-jag behöver en kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0