Sexig ost

Första arbetsdagen avklarad. Gjorde nästan fysiskt ont att gå upp ur sängen i morses, ville verkligen ligga kvar. När jag väl kom dit så var det lugnt och harmoniskt så jag fick en mjukstart på höstterminen. Jag gillar ju mitt jobb men semester är alltid semester!
Har varit väldigt kluven inför mina känslor, jag ville ju ha mer semester men fick dåligt samvete av att vilja vara hemma mer. Känner att jag borde vara enbart tacksam över att jag faktiskt kan jobba igen! Antar att det är ett tecken på att det faktiskt är lite mer normalt igen, att jag som de flesta andra vill ha några veckor till semester gör ju inte heller att jag är mindre tacksam för att jag lever och är så pass frisk att jag kan jobba en del.

Läste på aftonbladet att en kvinna hade anmält en ostreklam. Det var tydligen för sexuellt att säga att "smaken sitter i hålen" http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7592194.ab
Hur löjligt patetisk får man bli? Har hon på allvar inget bättre för sig än att anmäla en ostreklam? Och hur fasen fick hon osten att bli sexig? Suck. Tänk om hon kunde lagt den energin på något vettigare. Fast egentligen tycker jag det är djupt tragiskt med trenden att allt ska anmälas. Visst det som det faktiskt ligger något bakom, visst ska det anmälas men jag tycker att det blir absurt när mista lilla grej ska vändas och vridas på. Att folk orkar!

Har haft en låt på hjärnan hela dagen, gillar det flesta av Robyns låtar och även den nya!
http://www.youtube.com/watch?v=rX253FmsxJw&feature=related



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0