Prover och pasta.

I morses vid 8 vaknade jag av att de ringde från sjukhuset. Proverna jag lämnade i går var rätt bra. Levervärdena perfekta! Hade högt crp så jag antar att jag har något i kroppen. Ska lämna prover igen nästa vecka för att se om det har rättat till sig. Man kan ju få en hel del märkliga infektioner som transplanterad som man inte ens märker av.
Efter frukosten gick vi och la oss igen, jag somnade gott och vaknade först tio i två av att Kajsa väckte mig och sa att det var lunch. Min underbara älskade hade lagat en kanongod pasta.

Till efterrätt åt jag en bit av Maritas goda långpannekaka med massor av chokladsmet på. Redan en favorit!

Under tiden jag maratonsov hade Anders och Kajsa handlat och dessutom hunnit köpa brädor till växthusväggen.
Nu ska jag och Kajsa pyssla lite i hennes Bolibompapysselbok. Skönt att krypa ihop under en filt i soffan och bara vara. Regnet öser ned så jag är inte speciellt sugen på att vara ute.

Just det, två underbara Robynlåtar måste jag dela med er. Båda livespelningar.

http://www.youtube.com/watch?v=FbGAyYdeQ5c&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=cXzKjPdR_Fw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0