Ny lever?

Nu åker du in utan att veta om du kommer opereras eller inte, om levern är fin nog. Kan tänka mig hur du känner, hur du dels är lättad att det kom en lever som ev passar samtidigt som att du är obeskrivligt rädd för det du ska uppleva och genomlida. 100 samtal att ringa där man ska säga allt på några få minuter. Berätta det sista man vill berätta innan man läggs på operationsbordet.
Jag ber för dig att allt ska gå bra, att du vaknar efter operationen med en frisk lever som gör ditt blod rent så du slipper klådan och allt annat det innebär att vara leversjuk.
I natt gäller det! Längtar efter att höra av dig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Blir alldeles tårögd när jag läser dina ord till mig. Tack för att du finns vid min sida. Det betyder så mycket för mig att ha dig som vän även om vi aldrig har träffats så har vi ändå kännt varandra i över 4 år nu. Vi får se till att träffas när vi mår bra båda två. Jag tror att det skulle var kul att ses på riktigt och inte bara mellan telefon, mail och blogg.

Många långa varma kramar

Tessan

2010-08-24 @ 19:46:27
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0