Det skulle varit ett bra år, vi hade ju bestämt det.

I slutet på 2009 sa sa vi att 2010 ska bli ett bra år!
Då hade jag varit väldigt sjuk i tarmen från december 2008 tills stomioperationen genomfördes i juni. I september fick jag avstötningen och vårdades för den, sedan fick jag det där mysko viruset i levern som gjorde att levervärdena rekordtoppade.
För att krydda det hela spenderarde jag hela julhelgen på NÄL, uttorkad med stort flöde.
Det var då vi sa du och jag att 2010 ska bli ett bra år.
Inte långt senare lämnade du oss och 2010 blev inte alls som vi hade hoppats du och jag. I dag hade varit en speciell dag för oss alla.
2010 blev av många anledningar ett mörkt år, för många svarta klänningar och tårar.
Jag saknar dig så mycket och tänker ofta på hur du hade tyckt och tänkt i olika situationer. I kväll får du blommor. Rosor och en rosa Flox från trädgården. Kajsa har bestämt att du ska ha en rosa Flox. Jag hoppas att du ser det från himlen och att du kan känna hur älskad du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0