Bygglov!

I går kom ett stort vitt brev med bygglov för vårt torn! Längtar! Allt jobb förutom tapetsering och golvläggning lejer vi ut och förhoppningsvis kommer de dra i gång i höst. Drömmer om ett rum i vitt med spetsgardiner, Anders drömmer inte om skira spetsgardiner.
Vi har tittat ut en bäddsoffa på IKEA och jag har tänkt fylla soffan med fluffiga kuddar och mjuka plädar.
Så nu får man vänja sig vid tanken att ha snickare här hemma. Måste nog börja planera min morgon...lägga in kläder i badrummet. Sovrum/badrum ligger precis där de ska bygga. Förhoppningsvis kommer jag kunna bo kvar den mesta tiden då huvuddelen av arbetet kommer ske utifrån.
Får nog ta och titta på tapeter någon dag! Har tänkt mig vitt med något mönster i, vitt i vitt.
Gillar att ha ett project att fokusera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0