Alla hemma igen.

Nu är familjen samlad igen. Anders och Kajsa kom hem tidigare än vad som var tänkt. Skönt, har svårt att sova när Anders inte är hemma, blev inte många timmar sömn i natt. En natt i båten blev det i alla fall och det största för Kajsa var nog att hon fick ketchup på sin macka.

Varje dag jag åker till och från jobbet förvånas jag över den nya bänken utanför Konsum i Sjuntorp. Den ser helt seriöst ut som om någon slitit tarmarna ur en jätte och sedan knutit ihop dem till en soffa... Måste ta en bild på den och lägga ut här. Kan inte riktigt förstå den som skapat sofffan, undrar var hon/hon fick inspirationen ifrån? Grisslakt kanske?

Idag tog jag min lilla zinkvattenkanna och traskade ut i växthus och vattnade lite. Bara att gå dit och vattna och pyssla om växterna får mig att må så bra. Lugn och frid i själen. Läntar tills vi får hjälp att få upp träväggen!

Idag bjuder jag på en bild från växthuset. En liten Vikingros i mitt vattenblänk.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bänken i Sjuntorp ska tydligen visa att Sjuntorp tänker på kultur, har jag hört.. :/

Stora kramar, hoppas allt är bra med dig!! :)

2010-08-10 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0